Thursday, November 25, 2010

GENAP SUDAH BABY 35 MINGGU ( 9 BULAN )

Baby dah masuk 9 bulan la...cam xcaya pon ada skang aku ngah tunggu hari je menanti kelahiran si kecik ni ke dunia...isau, takut, exited sume ada...dan dalam bulan ni gak la emosi aku berubah balik, xtentu arah la plak...

~ kuat merajuk ( xtentu pasal )
~ ego ( susah nak makan pujuk )
~ kuat marah-marah ( tah xtau nape )
~ perut nampak dah kebawah sikit ( baby dah turun kot )
~ kuat membuang air kecik ( penat la asyik g toilet jek )
~ perut kerap mengeras ( sakit )
~ kuat nantok ( nak tido je ase )
~ keje nak merayap jek..kuat jalan
~ kurang makan ( save baget smpi hujung bulan )
~ hantu milo kotak

baby pulak dah bijak skang...

~ baby kuat merayap-rayap ( berenang kot )
~ kuat menendang @ kick prut mumy dia ( nampak lutut/siku dia tajam )
~ ramai peminat tuh ( macam dady dia la tuh )
~ bijak ( dah pandai dengar suara org, kalo org len dia syap jek kalo dgr suara mumy dady dia kemain ligat, mcm nk join sekaki hehehe )
~ perut mumy kcik tp baby normal, sehat alhamdulilah ( berat baby 2kg )
~ kepala dah kebawah tapi x angage lg ( xmsk lg kat laluan )
~ jadi mangsa emosi mumy yg xtol ni ( cian kat dady )

itulah dia si jantung hati mumy ngan dady ni, macam2 ragam ada...jadi anak yg bijak ye syg...anak yg baik dgr cakap mumy dady tau....kau lah cahaya hati kami....

yg kesian, my hubby la...asyik kena angin xtentu hala aku ni ha, start msk 9 bulan ni emosi asyik nak marah2 je pastu kuat majuk..hubby kena la pujuk je keje, asal hubby cakap bnda yang aku xsuka mula la angin emmmm...nape la ngan aku ni...maapkan baby ye b, baby xsengaja perangai camni...harap b bersabar la dgn sikap baby ni ye....mungkin pas ni ok la balik emosi aku ni...

xsabar nye rasa nak tunggu baby aku ni lahir, doakan aku ngan baby selamat ye...27 disember 2010 bakal tiba xlama je lagi, itulah due date aku...

Kedudukan baby skang - 35 minggu

1 comments:

Fiza Aziz said...

kite plak yang excited nie bila awak xlama lagi nk bersalin..
hahahaha..seronoknya, da nk dapat baby..
xsabar nk rasa perasaan tu...
mesty seronok giler!