Monday, August 24, 2009

MELAYANG DI SEBALIK RAHSIA

MELAYANG?? mesti kenal kan nama tu?? kalau dah tengok mysapace aku, nama melayang tu la yang aku guna, dari dulu lagi aku guna...nak tau rahsia di sebalik nama MELAYANG tu??? Korang sendiri dah tau melayang tu maksud lainnya terbang, bagi aku pulak melayang tu lambang bagi diri aku sendiri iaitu melayang menuju apa yang aku impikan selama ni, mencapai cita-cita aku, berusaha sehingga berjaya walaupun orang pandang rendah...tak kisah semua tu, yang penting impian aku tercapai. Pelbagai masalah dan dugaan selama aku hidup ni, dari umur 11 tahun aku dah ditinggalkan insan yang membimbing aku dalam cita-cita aku ini iaitu, Abah..emmm, dialah yang mewujudkan impian aku ini dalam diri aku sejak aku berumur 9 tahun. Tetapi selepas dia pergi, aku meneruskan impian ini sehingga sekarang. Impian ini hampir tercapai, insyaallah jika aku terus berusaha...Aku berjaya menyambung pelajaran dalam bidang yang aku minat iaitu dalam bidang Multimedia Interaktif, alhmdulilah..dan sekarang aku ingin tamatkan praktikal dengan segera dan kalau ada rezeki aku akan teruskan usaha untuk mencapai impian ini dengan meneruskan pelajaran di UITM dalam kos Fotografi insyaallah..dan sekarang korang tau kan apa impian aku selama ini, iaitu ingin menjadi PHOTOGRAPHER berjaya atau EDITING GAMBAR terkenal hehehe...amin....itulah nama ku, Nurul Nadiah bte Ismail @ Melayang....(terbang tinggi mengejar cita-cita aku)

9 comments:

♥LyNnDa♥ said...

Nad mmg seOrg yg tabaH..paPE pon mas Hrp nad dpt capai cita2x tuuu..caiyOk2x..^_^

alan tsukasa [T.A.R.C.C.C™] said...

leh pown komen..
hahaha..
orait2~~
jadi la ape yg ko nak nad..
nnt dh brjaye ko lupe aku, siap aku shoot ko ngan pili bomba~~
:D
hehehe..

eki said...

kejar mimpi anda,teruskan melayang~
impian anda adalah cita2 anda,cita2 anda adalah pedoman hidup anda.pegang janji diri sendiri,gapai mimpi jadikan satu kenyataan~

remy,eki,zero
eki photography~

Nurul Nadiah Ismail said...

diri ku adalah aku..huhuhu

ejoi Zul Hanan said...

aww
chomel nyer maksud melayang tu
so memang da lamer la u guner
hmmcool nurul..tats very cool.

Anonymous said...

wow
bgush
aku arapkan ko dapat terbang dan trus lebarkan sayap kau demi cita2 dan impian ko....
i always wish u luck....
never turning back
or look back
juz go straight
n u can see ur bright future
if u really serius
in ur dream
n u can dreaming it`s gud
but u must have passion n spirit 2
make ur dream come true....

from ur old friend
nadiah yahaya.

dydy`e nadieya said...

wow
bgushh
erm aku hope ko dpt terbang
dan lebarkan lg sayap ko
utk mengejar cita2 dan impian ko...
i always wish u luck
when u have a problem
dont ever2
u give up in ur career
dont look back or turning back
juz go straight
n the end or the road
u can see ur bright future
in wat u do n wat r u trying to do
i always support u my friend

u can have a dream my dear friend
but if u wanne make ur dream come true
u must have passion n strong spirit
2 make ur dream come true...

from ur old friend
nadiah yahaya

Sofi said...

ish2.. tak abis2 melayang

lovelorn~s.a.s.f.u.n.~ said...

truskn mlayang mngejar cite2 k.
hrp b'jye mnjdi pe yg d impikn.
yg pnting,jgn lpakn org d skliling anda...
chaiyok2!